آموزش عملی سئو اکنون که می دانید بازار هدف شما چگونه جستجو می کند ، زمان آن فرا رسیده است که به جستجوگر جستجو در صفحه بپردازید ، یعنی شیوه ساخت صفحات وب که به سوالات جستجوگر پاسخ می دهد. سئو در صفحه چند وجهی است ، و فراتر از محتوا به موارد دیگری مانند طرحواره و متا تگ گسترش می یابد ، که در فصل بعدی بهینه سازی فنی به طور کامل در مورد آنها بحث خواهیم کرد . در حال حاضر ، کلاه های کلمه سازی خود را بپوشید آموزش سئو – وقت آن است که محتوای خود را ایجاد کنید!

ایجاد محتوای خود
استفاده از تحقیق کلید واژه خود
در فصل آخر ، ما روش هایی را برای کشف چگونگی جستجوی مخاطب مورد نظر برای محتوای شما یاد گرفتیم. اکنون زمان آن فرا رسیده است که این تحقیقات را عملی کنیم. در اینجا یک طرح کلی تدریس خصوصی سئو ساده برای دنبال کردن برای استفاده از تحقیقات کلمات کلیدی خود آورده شده است:

از کلمات کلیدی خود نظرسنجی کنید و کسانی را که دارای موضوعات مشابه و قصد مشابه هستند گروه بندی کنید. این گروه ها به جای ایجاد صفحات منفرد برای هر تغییر کلمه کلیدی ، صفحات شما خواهند بود.
اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید ، SERP را برای هر کلمه کلیدی یا گروه کلمات کلیدی ارزیابی کنید تا مشخص شود نوع محتوای شما چه نوع و چه شکلی است. برخی از مشخصات صفحات رتبه بندی را دوره تخصصی سئو باید یادداشت کرد:
آیا آنها سنگین از نظر تصویر یا ویدیو هستند؟
آیا مطالب بلند است یا کوتاه و مختصر؟
آیا محتوا در لیست ها ، گلوله ها یا پاراگراف ها قالب بندی شده است؟
از خود بپرسید ، “چه ارزش منحصر به فردی می توانم ارائه دهم تا صفحه خود بهتر از صفحه هایی شود که در حال حاضر برای کلمه کلیدی من رتبه بندی شده اند؟”
سئو داخلی به شما امکان می دهد تحقیقات خود را به محتوایی که مخاطبان شما دوست دارند تبدیل کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که از گرفتار شدن در دام تاکتیک های کم ارزش که می تواند بیش از کمک به آنها آسیب برساند ، جلوگیری کنید!

معنی این کلمه چیست؟
در این فصل سنگین بهینه سازی درون صفحه قطعاً چند شرور وجود دارد – با واژه نامه SEO ما برای اصطلاحات ناشناخته آماده شوید!

تعاریف فصل 4 را ببینید
از تاکتیک های کم ارزش برای جلوگیری از
محتوای وب شما باید وجود داشته باشد تا به سوالات جستجوگران پاسخ دهد ، تا آنها را از طریق سایت خود راهنمایی کند و به آنها کمک کند تا هدف سایت شما را درک کنند. محتوا نباید فقط با هدف رتبه بندی بالا در جستجو ایجاد شود. رتبه بندی وسیله ای برای رسیدن به هدف است و هدف آن کمک به جستجوگران است. اگر گاری را پیش از اسب قرار دهیم ، خطر گرفتار شدن در دام تاکتیک های محتوای کم ارزش را داریم.

برخی آموزش خصوصی سئو از این تاکتیک ها در فصل 2 معرفی شده اند ، اما با مرور ، بیایید بیشتر دوره آموزش سئو به برخی از تاکتیک های کم ارزش بپردازیم که باید هنگام تهیه محتوای بهینه شده در موتور جستجو از آنها اجتناب کنید.

محتوای نازک
گرچه معمولاً وجود یک صفحه وب منحصر به فرد در موضوعات مختلف برای یک وب سایت سئوفاکس ، یک استراتژی محتوای قدیمی ایجاد یک صفحه برای هر تکرار از کلمات کلیدی شما به منظور رتبه بندی در صفحه 1 برای آن س quالات بسیار خاص است.

به عنوان مثال ، اگر لباس عروس می فروختید ، ممکن است صفحات جداگانه ای برای لباس عروس ، لباس عروس ، لباس عروس و لباس عروس ایجاد کرده باشید ، حتی اگر اساساً هر صفحه همان حرف را می زد. یک روش مشابه برای مشاغل محلی ایجاد چندین صفحه محتوا برای هر شهر یا منطقه ای است که مشتری خود را از آن می خواهند. این “صفحات جغرافیایی” اغلب دارای محتوای یکسان یا بسیار مشابه هستند ، تنها نام مکان تنها عامل منحصر به فرد است.

تاکتیکهایی از این دست به وضوح برای کاربران مفید نبودند ، پس چرا ناشران این کار را انجام دادند؟ گوگل همیشه در درک روابط بین کلمات و عبارات (یا معناشناسی) به اندازه امروز خوب نبود. بنابراین ، اگر می خواستید در صفحه 1 برای “لباس عروس” رتبه بندی کنید اما فقط یک صفحه در مورد “لباس عروس” داشتید ، که ممکن است آن را برش ندهد.

این روش باعث ایجاد تعداد زیادی محتوای نازک و با کیفیت پایین در سراسر وب می شود که گوگل به طور خاص با به روزرسانی 2011 خود که به نام Panda شناخته می شود ، به آنها پرداخت . این به روزرسانی الگوریتم صفحات با کیفیت پایین را جریمه می کند ، که منجر به این می شود که صفحات با کیفیت تر در رتبه های برتر SERP قرار بگیرند. گوگل همچنان به تکرار این روند کاهش demoting محتوای بی کیفیت و تبلیغ محتوای با کیفیت بالا ادامه می دهد.

Google واضح است که شما باید به جای چندین صفحه ضعیف و ضعیف ، برای هر نوع تغییر یک کلمه کلیدی ، یک صفحه جامع در مورد یک موضوع داشته باشید.

تصویری از چهار صفحه که کلمات کلیدی مشابه را با X قرمز روی آنها هدف قرار می دهد و یک صفحه که چندین کلید واژه کلیدی را با یک علامت انتخاب سبز هدف قرار می دهد.
محتوای تکراری
همانطور که به نظر می رسد ، ” محتوای تکراری ” به محتوایی گفته می شود که بین دامنه ها یا بین چندین صفحه از یک دامنه به اشتراک گذاشته شده است. محتوای “خراشیده شده” یک قدم جلوتر می رود و استفاده آشکار و غیرمجاز از محتوای سایت های دیگر را در پی دارد. این می تواند شامل گرفتن محتوا و بازنشر همانطور که هست ، یا کمی تغییر آن قبل از بازنشر ، بدون افزودن محتوای اصلی آموزش کامل سئو یا ارزش.

تصویری از دو صفحه با محتوای دقیق یکسان ، که اطلاعات خاص مکان را ممنوع می کند.
دلایل موجهی برای محتوای تکراری داخلی یا بین دامنه ای وجود دارد ، بنابراین Google استفاده سئو24 از برچسب rel = canonical را برای اشاره به نسخه اصلی محتوای وب تشویق می کند . در حالی که شما هنوز نیازی به دانستن این برچسب ندارید ، نکته اصلی که باید در حال حاضر به آن توجه کنید این است که محتوای شما از نظر کلمه و ارزش منحصر به فرد باشد.