مانند بسیاری از بوتیک ورزشگاه کیمیا شده است و تعامل با مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی. در اینجا یک تصویر از یک های اخیر تمرین انجام شده در Instagram زندگی می کنند. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از کیمیاگری)

از زمان تاسیس کیمیاگری در 2015, مدیر عامل شرکت مایک جونز گفت: هدف از این بوتیک بدنسازی است که “واقعا بخش مهمی” از مشتریان خود را هر روز زندگی.

هرگز شده است مهم تر از سمت راست در حال حاضر.

به عنوان COVID-19 بحران همچنان به مصرف این کشور را وادار اکثر مردم به ماندن در خانه جونز می داند خود را با نام تجاری می تواند با ارائه یک خروجی سالم در طول این زمان دشوار است.

“شاید ما می تواند بهترین بخشی از روز خود را گفت:” جونز, یک, St. Paul ساکن ، “فقط با هر کس که در خانه در حال حاضر آنها ممکن است می خواهم چیزی را به ذهن خود را از آنچه در جریان است در جهان.”

عضو کیمیاگری با این نسخهها کار در دکوراه آیووا با استفاده از پلت فرم آنلاین. (حسن نیت ارائه میدهد از کیمیاگری)

که در آن کیمیاگری می آید.

آن را به طور کامل نونما فرمت آن بیش از چند هفته گذشته و در حال حاضر خود را ارائه می دهد کلاس را از طریق رسانه های اجتماعی از طریق Instagram تلویزیون و یوتیوب. این همان تمرین اعضا را در استودیو. به جز در حال حاضر آنها می توانید آنها را در خانه.

به عنوان اگر وجود دارد هر گونه انتخاب دیگر.

“این یک فرایند یادگیری و برای چند هفته گذشته شده است در مورد به سرعت در حال ساخت است که حضور آنلاین” جونز گفت.

که تبدیل به یک روند مشترک با اکثر بوتیک ورزشگاه تغییر به های مختلف سیستم عامل رسانه های اجتماعی به عنوان یک راه برای همیشه در ارتباط ماندن با مشتریان خود را.

برخی از تجاری بزرگتر مانند CorePower Yoga و تناسب اندام Orangetheory را منجمد ماهانه اعضا در حالی که ارائه دسترسی رایگان به کلاس های مربوطه خود را در کانال یوتیوب.

برخی از مارک های کوچکتر مانند پرواز در مینیاپولیس مجبور به دریافت یک کمی بیشتر خلاق برای شناور ماندن اجرای مجازی عضویت برای 99 $در هر ماه.

“بسیاری از ما مجازی کاربران دسترسی به همه چیز را از طریق شبانه ایمیل ما ارسال,” پرواز, پا, دستیار مدیر کل لورن Kasten گفت و توضیح داد که مجازی کاربران همچنین دسترسی به Facebook صفحه. “است که شبانه ایمیل شامل تمرین برای روز بعد تصویری ایجاد می کنیم به توضیح تمرین و پس از آن هر گونه اطلاعیه ها.”

جای تعجب نیست که پرواز پا نیز دیده می شود تعداد زیادی از مردم به حالت تعلیق عضویت خود را در طول این زمان.

“که کاملا قابل درک” Kasten گفت. “ما نیز تا به حال در مقابل مردم بودن مانند” چگونه می تواند ما را حمایت پرواز پا؟” آن را سخت به توضیح دهد که چگونه معنی دار کسانی که در تعامل هستند و در طول این زمان. ما حتی تا به حال مردم ارائه به حفظ پرداخت در همان نرخ ماهانه به آنها پرداخت شد قبل از همه از این اتفاق افتاده است.”

در ضمن کیمیاگری در ادامه به ارائه آن در کلاس به صورت رایگان به هر کسی که می خواهد به آن را امتحان کنید. همه آنها باید انجام دهید این است کشیدن تا Instagram تلویزیون و یا لحن را به یوتیوب.

“ما در حال دیدن آن به عنوان یک فرصت برای ایجاد یک زیر” جونز گفت. “اگر ما آن را در دسترس برای افرادی که به این مطالب به صورت رایگان و سپس امیدوارم بتونند با ما هنگامی که ما دوباره باز کنید.”

به نظر می رسد پرداخت تا کنون.

در واقع پس از کیمیاگری به حال به بسته درهای خود را چند هفته پیش آن Instagram زیر را افزایش می دهد 20 درصد و در آن کلاس ها در Instagram تلویزیون آغاز شده است که با متوسط 40 بینندگان در هر کلاس است که در حال حاضر به طور متوسط بیش از 100 بینندگان در هر کلاس. علاوه بر این, آن را تا به حال بیش از 20 ، 000 نمایش ها در سراسر آن کانال یوتیوب در هفته آخر ماه مارس است. در کل ماه فوریه آنها تنها تا به حال 858 views بر روی این پلت فرم.

بازخورد شده است قریب به اتفاق مثبت با توجه به COO مولی Hanten.

“وجود دارد بسیاری از مردم که می خواستم به سعی کنید برای همیشه لطفا برای و مرعوب در می آیند” Hanten گفت. “در حال حاضر است که آنها را بدست سعی در راحتی از خانه خود را و هنگامی که ما دوباره باز آنها ممکن است در آمده چرا که آنها احساس اعتماد به نفس در تمرینات است.”

این یک تجربه مشابه به صورت جوی Shaffer مدیر در کیمیاگری در, Highland Park. او کمک کرده است تا دستور یک تعداد انگشت شماری از کلاس ها در رسانه های اجتماعی و در حالی که آن را کمی بی دست و پا در ابتدا برای همه درگیر آن است شروع به احساس طبیعی تر به عنوان زمان رفته است.

“ما در حال انجام آن را از اتاق نشیمن ما در حال حاضر, بنابراین من قرار دادن تلفن در Instagram تلویزیون و به معنای واقعی کلمه نوار آن را به یک کتاب پس از آن پایدار بود.” شیفر گفت: با خنده. “این قطعا کامل نیست به هر وسیله. اما هر کس می داند. آنها انتظار نداریم که آن را به برخی از تولید بزرگ است.”

شاید جالبترین چیزی که برای کیمیاگری از طریق همه از این است که تماشای آن جامعه گرد هم می آیند. حتی اگر همه چیز در دسترس است در رسانه های اجتماعی به صورت رایگان و تقریبا 80 درصد از اعضای همچنان به پرداخت ماهانه به عنوان یک راه برای حفظ نام تجاری.

“این مردم هستند که ماندن می دهند آنقدر از خوبی از قلب خود را” جونز گفت. “آنها آن را انجام می دهند چرا که آنها مانند ما مفهوم و ارزش آنچه که ما ارائه می کنند و می خواهند قادر به دوباره زمانی که ما دوباره باز کنید. که احتمالا شگفت انگیز ترین بخش از داستان ما.”

گذشته از اعضای در ادامه به پرداخت ماهانه کیمیاگری نیز تکمیل و جریان وجوه نقد آن را با قرار دادن آن در خرده فروشی آنلاین و راه اندازی اختیاری تعهد صفحه که در آن کاربران می توانند با ارائه پشتیبانی.

“ما شاهد یک جهش بزرگ در درآمد وجود دارد ظرف چند روز” Hanten گفت. “بود که فوق العاده هیجان انگیز است. ما انتظار داشتند که آن را به یک بزرگ راه اندازی و ما پیشی گرفته آن است. شده است که واقعا سرد برای دیدن.”

این یک داستان مشابه را در سراسر هیئت مدیره با ظاهر هر بوتیک بدنسازی مربوطه جامعه به هم چسبیده در حال حاضر بیشتر از همیشه.

“این به ما یک حس از هدف چون ما می دانیم که ما می تواند کمک به مردم از طریق این زمان” Kasten گفت. “فقط با داشتن این ساخته شده است به زندگی روزمره شده است واقعا ارزشمند به مردم است. آن را به خوبی به برخی از حس ظاهر ، فقط چیزی که کاملا در کنترل ما که تقریبا هر چیز دیگری است که کاملا خارج از کنترل ما است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im