Coronavirus بیماری همه گیر در حال حاضر در مسیر به مراتب کمتر کشنده از اول پیش بینی شده توسط امپریال کالج لندن مطالعه است که در تنظیم کردن هشدار دهنده پاسخ ما در امروز زندگی می کنند. اما آن را می تواند تبدیل به کشنده به برنامه های به اصطلاح urbanists در کالیفرنیا است.

این طرفداران برای “transit-oriented مسکن” با چگالی بالا آپارتمان در نزدیکی حمل و نقل عمومی که گفتن کالیفرنیا سال است که خانه های تک خانواری در حال اتلاف منابع و بد برای این سیاره است.

که استدلال می تواند در حال حاضر به خاک سپرده شد. آن را تبدیل به بسیار امن تر برای ساخت خانه های است که اجازه می دهد مردم به حداقل شش فوت دور از همسایه ها که در آن خانواده ها می توانند جدا مسالمت آمیز در خصوصی متری است که می تواند به رشد میوه ها و سبزیجات در مورد زنجیره تامین فرو می ریزد.

این استفاده می شود شناخته شده به عنوان کالیفرنیا شیوه زندگی قبل از سقوط دولت تحت کنترل فعالان که متوقف شده تامین آب شرور و اهریمن خودرو و اعلام کرد که مسکن باید ساخته شود فراتر از “شهری مرزی.” این فعالان در آینده از انباشته آپارتمان منشعب از اتوبوس متوقف می شود و ایستگاه های قطار. و آنها را به طرز ماهرانه و بی سر و صدا با استفاده از قدرت از دولت به نیروی بینایی خود را به وجود.

ریشه های امروز, بحران مسکن در کالیفرنیا می توان به یک قطعه از قانون امضا شده توسط رژیم صهیونیستی است. آرنولد شوارتزنگر. در سپتامبر. 30, 2008, یک روز پس از میانگین صنعتی داو جونز کاهش یافته است 778 امتیاز و باعث سپس غول پیکر TARP نجات (به نظر می رسد بسیار عجیب و جالب امروز) شوارتزنگر امضا سنا لایحه 375 به آن را سخت تر برای ساخت خانه در کالیفرنیا است.

قانون نامیده می شد جوامع پایدار و حفاظت از آب و هوا عمل 2008. “آن ضروری خواهد بود برای رسیدن به اضافی قابل توجهی گاز گلخانه ای کاهش از تغییر الگوهای استفاده از زمین و بهبود حمل و نقل” قانون اعلام کرد, اساسا سرزنش تغییر آب و هوا بر زندگی مردم در حومه و رانندگی به کار می کنند.

مجوز ساخت و ساز مسکونی مسکن در دولت تا به حال به طور پیوسته صعود از اواسط دهه 1990 تا سال 2004 زمانی که آنها شروع به کاهش شدید. در سال 2007 تعداد مجوز برای ساخت و ساز مسکن پایین بود 49 درصد از اوج سه سال زودتر, اما فعالان هنوز آشفته در مورد “خاطره” از تحولات مسکن و مسافران که زندگی در آنها.

بنابراین SB375 توانمند منابع هوایی کالیفرنیا مدیره به مجموعه گازهای گلخانه ای اهداف برای کل مناطق از دولت است. آن را مورد نیاز مقامات محلی به ارسال برنامه نشان میدهد که چگونه مناطق خود را در رسیدن به اهداف که کربوهیدرات ساخته شده از هوا, اگر شما خواهد شد. و حتی اگر شما نمی.

این دولت زور.

هر دولت های محلی و سازمان ها در کالیفرنیا است که در حال حاضر هدر رفتن همه بدانند چگونه برای دیدار با اهداف کاهش “خودرو مایل سفر.” این بخشی از داستان پشت این حماقت از جاده رژیم های غذایی برای تحمل جمجمه-ترک خوردگی اسکوتر و جنون از برنامه های شهرستان مانند Warner مرکز 2035 در غرب دره سن فرناندو است که امکان ساخت ده ها هزار نفر از ساختمان آپارتمان با جاده جدید ظرفیت. این طاقت فرسا فرض این است که ترافیک نمی شود چرا که ساکنان را نارنجی خط اتوبوس.

صحبت از ترافیک ما در حال حاضر درگیر در یک منطقه ای بررسی که چگونه بسیاری از اتومبیل می تواند گرفته شده از جاده خارج و اگر مردم قادر به کار در خانه.

قضاوت از ترافیک آنلاین نقشه های اولیه پیدا کردن این است که همه آنها را.

بدیهی است که هر کس می تواند در خانه کار می کنند اما آن را در حال حاضر روشن است که جنوب کالیفرنیا مشکل ترافیک را می توان به ناپدید می شوند توانمندسازی کارفرمایان و کارکنان برای تصمیم گیری که آیا رانندگی و یا کار از راه دور است که بهترین گزینه در هر روز داده می شود.

است که می تواند ما را نجات ده ها میلیارد دلار است. ما می توانیم لغو تمام کسانی که در فروش فوق العاده مالیات که پرداخت برای حمل و نقل ساخت و ساز. نگاه کنید که چگونه سریع است که اتفاق افتاده است — یک دقیقه ما ناله در مورد ماشین قرمز آهنگ در حال پاره پاره کردن و لحظه به لحظه در کنار ما دیدم حس خوب از آن است.

غیر منتظره آینده حمل و نقل عمومی خواهد بود و اتوبوس و شاتل و برنامه را فعال کنید سوار-به اشتراک گذاری. ما همه در انتظار پرواز اتومبیل, اما زمانی که وجود دارد هیچ ترافیک رانندگی در بزرگراه است که تقریبا به عنوان خوب.

Coronavirus همه گیر نشان داده است که متراکم زندگی شهری منحصر به فرد است خطرات. در نیویورک که در آن ویروس آلوده شده 15 بار به عنوان بسیاری از مردم که در کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو اذعان کرد: “ما باید یکی از متراکم ترین نزديک محیط در کشور است. و این که چرا این ویروس ابلاغ راه آن را انجام داد. ما نزدیکی باعث می شود ما آسیب پذیر است.”

میلیون ها نفر از کالیفرنیا گفت: “Ewwww” به این نوع از نزدیکی و نقل مکان کرد به گسترده غرب است. در حالی که هیچ کدام ممکن است ترس یک بیماری همه گیر در آن زمان که همه تغییر در حال حاضر. Coronavirus شیوع و دولت پاسخ به آن را به ترک یک علامت است. آنچه در کالیفرنیا در نظر گرفتن “یک جای امن برای زندگی” است که به احتمال زیاد بیشتر از همیشه به خانه های تک خانواده با یک حیاط برای بچه ها و یک گاراژ برای اتومبیل.

که در تقابل با مسکن-سیاست هدف از SB375. این منابع هوایی کالیفرنیا مدیره 2018 “گزارش پیشرفت” توضیح میدهد: “ساختمان جمع و جور محله که در آن مردم از تمام درآمد زندگی می کنند در امن پیاده روی یا دوچرخه سواری فاصله از کارهای روزانه می تواند آب و هوا قابل توجهی منافع” و اضافه میکند: “با افزایش فعالیت بدنی همچنین می تواند تا حد زیادی بهبود سلامت عمومی است.”

“جمع و جور محله” یک تعبیری برای چگالی بالا مجتمع های آپارتمانی و دوچرخه سواری به کارهای روزانه نمی محافظت از سلامت خود را هنگامی که 1000 نفر هستند و فشار دادن همان دکمه های آسانسور بدون شستن دست های خود را.

در هر صورت این ادعا مزایای آب و هوا مشتق از مردم کمتر رانندگی بنزین-طراحی وسایل نقلیه. اگر مردم می توانند از راه دور از آنها زندگی می کنند در مناطق دور افتاده بدون هیچ گونه ضربه به آب و هوا, اعطای فرض (فقط به خاطر استدلال) که آب و هوا متاثر از کالیفرنیا مسافران. (کل دولت تنها حساب برای 1 درصد از جهانی انتشار گازهای گلخانه ای.)

پس از آن خبر خوب این است که ما کشف کرده اند که راه دیگری برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای. کالیفرنیا می توانید با خیال راحت رها کردن این مخرب محدودیت در ساخت و ساز مسکن در آزاد کردن توسعه دهندگان برای افزایش عرضه مسکن با ساخت جوامع جدید که در آن مردم می توانند با خرید خانه های مقرون به صرفه. ما اصلا نیاز به حمل و نقل محور مسکن برای حل بحران مسکن.

اجازه دهید لغو SB375.

سوزان شلی است سرمقاله نویسنده و مقاله نویس برای جنوب کالیفرنیا اخبار ، Susan@SusanShelley.com. توییتر: @Susan_Shelley

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de