توسط مایکل TACKETT

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار وجود دارد “مقررات متعدد” در قانون اساسی به حمایت از او مشاهده کرد که در مجموع قدرت” به منظور متحده برای باز کردن اقتصاد خود به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس roils.

او نمی شمردن آنها چه بودند. و اجماع میان قانون اساسی دانشمندان این است که چون آنها وجود ندارد.

مغلوب ساختن پیشی جستن بیانیه ای در روز دوشنبه بود که دیگر سر و خوراکی به نوبه خود در انتخابات ریاست جمهوری با آنها. در روزها و هفته های قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن گذاشته بود مسئولیت همه گیر پاسخ در پای ملت فرمانداران. در حال حاضر او می گوید: او گسترده قدرت به عنوان رئیس جمهور را وادار متحده به عمل است.

در انجام این کار, او پرسیده بحث به عنوان قدیمی به عنوان کشور بر سر تقسیم قدرت و اقتدار بین دولت فدرال و ایالات متحده است.

ایالات متحده آمریکا تاسیس شد و در اواخر قرن 18 در شک و تردید عمیقی از خطرات ناشی از قدرت متمرکز در یک دولت مرکزی. 10 اصلاحیه این لایحه از حقوق طراحی شده برای تقسیم کردن قدرت. توماس جفرسون آن را به نام “بنیاد قانون اساسی است.”

اصلاح خود را به نظر می رسد به اندازه کافی ساده است: “قدرت و نه تفویض به ایالات متحده که در قانون اساسی و نه ممنوع توسط آن به کشورهای در حال متعلق به آمریکا بود و یا به مردم است.”

اما آن را خیلی ساده نیست با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن.

پرسید که چه قدرت او تا به حال به چنین ادعای ریاست جمهوری قدرت مغلوب ساختن پیشی جستن وعده داده است که او را با ارائه یک حقوقی تفاهم نامه که حمایت خود را از مشاهده. در اتخاذ موقعیت خود او ارائه یک چالش مستقیم هر دو به هنجارهای قانون اساسی اقتدار و ارتدکسی خود را از حزب جمهوری خواه.

“وقتی کسی رئیس جمهور ایالات متحده قدرت کل است و این که چگونه آن را به” مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

اندرو کومو دموکرات فرماندار نیویورک ارائه کند rejoinder که تکرار این کشور استعماری-تبدیل-جدایی طلبان در گذشته است. “ما لازم نیست که یک پادشاه در این کشور” کومو گفت: در اخبار روزانه جلسه روز سه شنبه. “ما نمی خواهیم یک پادشاه. بنابراین ما باید یک قانون اساسی ما به انتخاب رئيس جمهور.”

“رئیس جمهور به وضوح خراب برای مبارزه با این موضوع” کومو گفت. “بدترین چیزی که ما می توانید انجام دهید … است شروع با بخش های سیاسی.”

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن فرض دموکراتیک رقیب به تهمت تکرار آن تم تویت: “من در حال اجرا برای دفتر به شاه از امریکا است. من احترام به قانون اساسی است. من خوانده ام قانون اساسی است. من قسم خورده ام سوگند به آن بسیاری از بار. من احترام زیادی به بسیاری از این کشور فرمانداران دموکرات و جمهوریخواه در حال انجام در این شرایط وحشتناک.”

سه شنبه شب مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسید قرار دادن مسئولیت به عقب بر فرمانداران و حتی به او گفت که او ممکن است اجازه برخی از ایالت ها تا قبل از پایان ماه.

“فرمانداران مسئول گفت: در طول یک جلسه. “آنها را به اتهام.” او گفت که فرمانداران باید برای نظارت بر تست برای ویروس. “فرمانداران قرار است برای انجام آزمایش” او گفت:.

دولت فدرال دارای گسترده قانون اساسی اقتدار بیش متحده در چیزهایی است که عبور از خطوط دولت و شامل کل ملت مانند تنظیم تجارت بین ایالتی و مهاجرت وضع مالیات و یا اعلام جنگ است. قدرت آن برگرفته از برتری بند از قانون اساسی که برقرار است که قوانین فدرال در بسیاری از موارد جایگزین قوانین ایالتی. کنگره نیز می تواند با تصویب قوانین به رئیس جمهور اضافی اقتدار.

چه تهمت است پیشنهاد اما متفاوت است. او wading را در آمریکا به شدت تعریف قدرت برای محافظت از سلامت عمومی است.

“رئیس جمهور می تواند به سازمان ملل متحد اعلام ملی خود را اضطراری اعلامیه که آزاد تا بودجه فدرال و ارائه کمک به دولت های ایالتی و محلی گفت:” والتر Dellinger سابق اقدام آمریکا وکیل به طور کلی. “اما او هیچ فدرال قانونی و یا قانون اساسی قدرت را به نادیده گرفتن اقدامات انجام شده توسط فرمانداران و شهرداران تحت قوانین ایالتی. او هرگز درک است که او فاقد قدرت عمومی به حکومت توسط فرمان.”

David B. Rivkin جونیور که به خدمت در وزارت دادگستری و کاخ سفید مشاور دفتر گفت: مواردی وجود دارد که در آن تهمت می تواند نادیده گرفتن متحده است. “رئیس جمهور تهمت است تحت اقتدار دفاعی و تولید عمل وادار بازگشایی و ادامه داد: عملیات های مختلف صنعتی و کشاورزی و تاسیسات شرکت” او گفت:. “به عنوان یک موضوع عملی او می تواند بازگشایی بخش بزرگی از اقتصاد آمریکا است.”

هنوز هم تهمت موقعیت نیز در تقابل با فلسفه از حزب جمهوری خواه که اغلب متمایل به نفع متحده قادر به تصمیم گیری و در تقابل با برخی از برجسته محافظه کار قانونی متفکران از جمله مرحوم قاضی آنتونین اسکالیا آنها تهمت است مورد ستایش قرار داد قضایی قهرمان.

“دولت فدرال ممکن است نه موضوع بخشنامه الزام دولت برای رسیدگی به مشکلات خاص و نه فرمان متحده’ افسران و یا کسانی که خود را سیاسی تقسیم بندی به اداره و یا اجرای یک نظارتی فدرال برنامه” Scalia نوشت: در Printz v. ایالات متحده که در سال 1997 رخ داد بخشی از یک اسلحه فدرال قانون در 10 اصلاحیه زمینه.

وی افزود: حکم تاکید: “چنین دستورات اساسا ناسازگار با قانون اساسی ما سیستم حاکمیت دوگانه.”

John Yoo یک استاد حقوق در دانشگاه کالیفرنیا و سابق وزارت دادگستری مشاور در دولت بوش به ارمغان آورد که در نمای جلو به امروز.

“دولت فدرال نمی کند و باید از این قدرت برای بازگشایی اقتصاد” Yoo گفت: در یک ایمیل. “این قانون اساسی اعطای محدود برشمرده قدرت به دولت ملی را شامل نمی شود حق را برای تنظیم یا بهداشت عمومی و یا کسب و کار در زمین است.”

کنگره گفت: “می توانید نوار کسانی که ممکن است آلوده از ورود به ایالات متحده و یا سفر بین ایالتی در سراسر مرزها کاهش هوا و ترافیک جاده و حتی منزوی کردن تمام متحده است. اما ما سیستم فدرال ذخایر پیشرو نقش بر بهداشت عمومی به دولت برنداشته است.”

در روز سه شنبه سه نفر از اعضای کنگره به رهبری Rep. تام امریکا D-N. J., ارائه قطعنامه ای که در حالی که تا حد زیادی نمادین انجام شده بی تردید توبیخ برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

“حل و فصل” آن گفت: “که مجلس نمایندگان تأکید می کند که زمانی که به کسی است که رئیس جمهور ایالات متحده پس از آن مقامات این است که کل نیست.”

___

مایکل Tackett است معاون واشنگتن دفتر رئیس برای اسوشیتد پرس. او را دنبال کنید در توییتر https://twitter.com/tackettdc

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im