Coronavirus

بن مارگوت / AP

در این چهار شنبه, آوریل 29 سال 2020 عکس, جو Feld صاحب پرواز رنگ, کمیک, چپ, حرکات پس از ساخت یک منظقه تحویل کتاب های کمیک به الیاس Panos در کنکورد, کالیفرنیا.

این بیماری همه گیر تبدیل کرده کریستینا بلانک صاحب Aw Yeah, کمیک به یک شبانه تلویزیون میزبان.

نه بار در هفته پریده منجر livestream از فروشگاه او زندگی فوق در مونسی ایندیانا به فروش برخی از کمیک و با تعامل به طور منظم. او نگه می دارد تا مسائل یک به یک معمولا برای $5 یا 10 و طول می کشد پایین آدرس از خریداران. این یک راه برای به دست آوردن اما کمک می کند تا نگه داشتن از روح جامعه زنده است. نشان می دهد یک گرم, تشکر از خدا-ما-را-هر-دیگر احساس به آن. گاهی اوقات رنگ پریده جرعه یک Modelo یا دریچه در مورد یک روز سخت است. او خواستار آن را “چیزی که ما در طنز فروشگاه.”

طولانی یک مخزن برای داستان های جهان-تهدید تغییرات و روز قیامت dystopias های طنز فروشگاه در coronavirus عصر حاضر می یابد خود را کشیده به مبارزه برای بقای خود. بحران احساس در سراسر خرده فروشان به شمار خاص تهدید به کتاب های کمیک مغازه های پاپ-فرهنگ نهاد است که از طریق شهامت و شور برگزار شد از طریق دیجیتال تحولات در حالی که باقی مانده سرسختانه مقاومت به شرکت مالکیت.

حتی به عنوان همه گیر عصر طول می کشد در ظاهر یک طنز متروک مراکز شهری ماسک در همه جا — جوهر-و-صنعت کاغذ متوقف است که برخی بر این باورند خدشه دار آینده خود مصاحبه شکی نیست که چگونه بسیاری از مغازه ها آن را از طریق و از آنچه ممکن است رخ مکان تجمع از افتخار پیشرفته حرفهایها و خوانندگان در همه جا.

آن را نمی خواهد — قرار دادن “POW!” حباب — بدون مبارزه.

“من قرار داده ایم خیلی به این فروشگاه. من قصد دارم به رفتن به پایین نوسانی اگر من قصد دارم به رفتن به پایین می گوید:” رنگ پریده, که همچنین می نویسد: کتاب های کمیک و رمان های گرافیکی. “این محل مهم است به مردم. چه می خواهید انجام دهید اما به خاطر رفتن؟”

شنبه شده اند رایگان کتاب طنز روز, سالانه در سراسر کشور رویداد در نظر گرفته شده را به مرگ hards و تازه واردان به طور یکسان به فروشگاه. در عوض فروشگاه بسته در سراسر کشور و چاپ های جدید مسائل نشده منتشر شده است از اواخر ماه مارس زمانی که صنعت اصلی توزیع کننده Diamond Comic Distributors تعطیل.

به طور معمول برخی از 6 میلیون اضافی کمیک توزیع شده برای روز و حدود 1.2 میلیون نفر از مردم گله به فروشگاه. برای برخی از مغازه های این کوتوله حتی Comic-Con سالانه کنوانسیون سان دیگو (نیز لغو شد ). جو میدان صاحب پرواز رنگ کمیک در کنکورد کالیفرنیا که آمد با تعطیلات خواستار آن را “بزرگترین خرده فروشی در صنعت کتاب کمیک.”

توقف می گوید دن Gearino نویسنده کتاب “طنز فروشگاه: خرده فروشی ماوریکس که به ما گیک فرهنگ” می آید به عنوان صنعت — با وجود اینکه یک خط لوله عظیم میلیارد دلار-فیلم های پرفروش — نیست در سلامت مالی.

“ما در حال رفتن به بیرون آمدن از این کمتر طنز مغازه ها وجود دارد اما به اندازه کافی خواهد بود که برای زنده ماندن است که این صنعت را ادامه خواهد داد” Gearino می گوید. “سوال من این است: چگونه خواهد حذف شود؟”

تیت Ottati اجرا شده است تیت کمیک در هالاندیل بیچ فلوریدا برای 27 سال — به اندازه کافی بلند به او می گوید: برای دیدن افرادی که برای اولین بار در آمد و به نوجوانان بازگشت با خود بچه ها. “وجود دارد چیزهای سرد هر روز که در آن شما بروید,” اوه, خدای من, نگاه, در این کتاب کمیک ” یا ” در این نگاه شگفت انگیز, مجسمه,’,” او می گوید.

اما در حالی که ایمان خود را در فروشگاه باقی می ماند قوی او تا به حال به طور مداوم بداهه نوازی. “من فقط رفتن به اختراع دوباره ذخیره و سپس coronavirus ضربه” Ottati می گوید.

در پرواز رنگ ها, کمیک, زمینه ارائه شده است هفته ای دوبار منظقه انتخاب یو پی اس. او استفاده می شود به جمعیت هر چهارشنبه هنگامی که کمیک جدید آمد — یک تجربه مشترک برای طرفداران تکاپو قفسه برای دیدن آخرین مسائل. اما حتی یک بار مغازه بازگشایی شلوغی خریدهای و رویدادهای دیگر محدود خواهد شد با فاصله از پروتکل های در به طور معمول تنگ راهرو طنز, فروشگاه ها.

درست است برخی از کمیک فروشگاه خواهد ماند.

“کتاب های کمیک خرده فروشان سوسک از فرهنگ پاپ” درست می گوید. “ما شده اند از طریق همه انواع چیزهایی که قرار بود ما را از کسب و کار آن است که آیا جدید دنیای دیجیتال و یا توزیع تحول و یا دیزنی خرید مارول. ما اقتباس کرده اند و چرخد و تعمیرشده کسب و کار ما در راه است که منحصر به فرد هستند و survivable.”

استیو Geppi بنیانگذار الماس گفت: بستن توزیع شد سخت ترین تصمیم او تا کنون ساخته شده است.

“زمانی که من یک کودک 9 ساله و پسر خواندن کمیک, من هرگز خواب من می شود مرد به جلو و پلاگین در کل صنعت می گوید:” Geppi.

الماس در حال حاضر با احتیاط آماده را به شرکت دوباره در خط امید برای پر کردن سفارشات برای سومین هفته از ماه مه. اما با شروع مجدد تدریجی خواهد بود و دو ماه خاموش است در حال حاضر شده است به اندازه کافی به طور بالقوه تغییر شکل میباشد.

این هفته DC شروع به قوی تر نسخه از کمیک های دیجیتال. تا به حال کمیک های دیجیتال شده اند کسری از 1 میلیارد دلار در صنعت حسابداری برای حدود یک دهم از فروش. در حالی که روزنامه ها رفته اند دیجیتال, ترین, طنز خوانندگان می خواهم به نگه داشتن عظیم جهان از کتاب های کمیک را در دست خود.

DC نیز شکست آن توزیع منحصر به فرد مقابله با الماس به مسائل جدید به مغازه های که باز هستند با اضافه کردن یک جفت از توزیع کنندگان جدید. که حرکت بحث شده است در میان صاحبان فروشگاه ها; برخی می گویند که آنها می خواهم به جای صبر کنید تا الماس ری استارت. DC نمی دهید.

“ما می خواهیم همه به زنده ماندن” Geppi می گوید. “مصرف کننده است برای رفتن به یکی از تصمیم گیری سرنوشت این صنعت است.”

نویسندگان و هنرمندان بسیج برای حمایت از مغازه ها. کامی گارسیا, Brian Michael Bendis, Gwenda باند سام Humphries و فیل Jimenez سازمان پنج روز توییتر کمپین #Creators4Comics. آنها با راه اندازی 150 سازندگان مزایده هنر کمیک و تجربه است. زمان آن بود که آنها تا به حال بیش از 600, از جمله فرانک میلر و نیل گیمن. آن مطرح شده بیش از $433,000.

“ما نه فقط در مبارزه برای کسب و کار و مغازه. ما در حال مبارزه برای حمایت از جامعه ما می گوید:” Humphries لس آنجلس مبتنی بر نویسنده “هارلی کوئین” “Nightwing” و دیگران است. “در بسیاری از موارد ما در حال مبارزه برای حمایت از ما دوستان شما.”

“من می توانم به شما بگویم داستان زندگی من از طریق لنز از کتاب های کمیک فروشگاه من عاشق” Humphries می افزاید. “من فکر نمی کنم هیچ یک از ما می تواند مقابله با جهانی که در آن کتاب های کمیک فروشگاه تنها زندگی می کردند در قلب ما. ما باید آنها را برای زندگی در دنیای واقعی بیش از حد.”

tinyurlis.gdclck.rushrtco.de