باید آن را آشکار است که ایالت کالیفرنیا نمی تواند طولانی تحمل و بدون کسب و کار بازگشایی و به کارگیری افراد, اما رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom به نظر می رسد قفل شده است و به این باور اشتباه است که کسب و کار به نحوی ثروتمند به اندازه کافی برای جذب بی پایان مالی بازدید و هنوز هم نگه داشتن امضای همان تعداد از حقوق.

برای مثال فرماندار با صدور یک فرمان اجرایی است که به شدت افزایش هزینه بیمه غرامت کارگران برای کسب و کار کالیفرنیا. آن را ایجاد یک اثر فرض که هر ضروری کارگران که قرارداد COVID-19 آلوده شد ، این یک برگشت از معمول بار اثبات برای کارگران comp ادعا می کند که در این کارمند ثابت کند که آسیب یا بیماری شد مربوط به کار.

کالیفرنیا فدراسیون کارگری درخواست کرده بود که تغییر در مارس 27, نامه به Newsom, توصیف آن به عنوان یک راه برای کارکنان برای جلوگیری از تاخیر در دسترسی به مزایای comp کارگران.

اما گروه های کسب و کار اشاره کرد فوق العاده ای افزایش هزینه که کارفرمایان را از تعدیل در نرخ بیمه به حساب تغییر دهید. کارگران جبران خسارت بیمه امتیاز دفتر کالیفرنیا گفت: اواسط محدوده برآورد هزینه سالانه پوشش همه کارگران ضروری در دولت تحت یک “قطعی فرض” $بود 11.2 میلیارد دلار برابر با “61 درصد سالانه برآورد هزینه کل غرامت کارگران سیستم قبل از تاثیر این بیماری همه گیر.”

این WCIRB تخمین زده است که هزینه می تواند به عنوان کم به عنوان $2.2 میلیارد دلار یا به عنوان بالا به عنوان $33.6 میلیارد بسته به عواملی مانند تعداد ادعا می کند و هزینه های درمان است. گروه های کسب و کار گفت: تغییر بود مجبور کسب و کار به “تور ایمنی برای کاهش بی سابقه ای نتایج این فاجعه طبیعی و دولت پاسخ.”

یکی دیگر از خطر ابتلا به کسب و کار می آید از این امکان است که مصرف کنندگان خواهد شد و پرونده های حقوقی اگر آنها باور دارند که آنها قرارداد COVID-19 در تجاری استقرار. هفده قانونگذاران ایالتی فرستاده Newsom نامه این هفته درخواست او را به گام برای محدود کردن مسئولیت برای کسب و کار است که مطابق با استانداردهای ایمنی از جمله ارائه “دسترسی کافی” را به آزمون برای کارکنان خود را.

این ایده از یک “مسئولیت محافظت” مطرح شده در کنگره و همچنین, اما آمریکا شده اند و تمایلی به در نظر گرفتن این حمایت قانونی برای کسب و کار.

پیامد ناخواسته این براش آف خواهد بود کمتری کسب و کار و شغل کمتر. در نمونه های دیگر Newsom است را رد کرد و درخواست از گروه های کسب و کار به تاخیر برنامه ریزی شده افزایش حداقل دستمزد دولت. او تا کنون حاضر درخواست برای قرار دادن یک توقف در rulemaking و یا به گسترش دوره نظر عمومی در مقررات پیشنهاد.

همه از این سیاست انتخاب اثر رانندگی کردن هزینه ها و خطرات برای کسب و کار است که به دنبال از سرگیری عملیات در کالیفرنیا است.

آن است که به چالش کشیدن به اندازه کافی برای مقابله با از دست دادن درآمد از ماه مجبور تعطیلی به دنبال پیش بینی ها از کاهش درآمد در آینده با توجه به اجتماعی-فاصله مورد نیاز است که محدود کردن تعداد مشتریان است. صاحبان کسب و کار که گرفته اند در بدهی و یا پس انداز تخلیه در صورت انتخاب سخت و طولانی و نامشخص جاده به بهبود اقتصادی.

Newsom باید با تمرکز بر حفظ و مرمت از مشاغل در بخش خصوصی است. سیاست هایی که افزایش هزینه ها و کاهش درآمد برای کارفرمایان ناچار خواهد شد در نتیجه کاهش درآمدهای مالیاتی به دولت است. این ضد تولیدی به فرماندار اهداف سیاست موفقیت است که در نهایت بستگی به بهبود و ادامه داد: قدرت از درآمد حاصل از درآمد فروش و مالیات شرکت.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de