قوچ جدید خود پرده برداری کرد, تیم لوگو و رنگ ها را با دقت به پایان رسیده راه اندازی در ظهر روز جمعه و رسانه های اجتماعی واکنش سریع بود و در برخی موارد خشمگین.

نونما آرم و تجدید رنگ بخشی از یک تغییر علامت تجاری تلاش قوچ را انجام به عنوان آنها آماده برای حرکت به SoFi ورزشگاه جدید خود را Inglewood, صفحه اصلی, برای سال 2020 NFL season.

قوچ افسر ارشد عامل کوین Demoff به خبرنگاران گفت: این تیم نهایی انتخاب شدند بر وارد پس از ماه ها رایزنی با طرفداران بازیکنان سابق و شرکای تجاری شرکت های بزرگ.

“ما شنیده می شود دو چیز از طرفداران ما در طی دو سال گذشته است. یکی بود بسیار زیاد اولویت برای آبی و زرد به طور خاص روشن و آبی و زرد. و دوم این بود که چگونه مهم چقدر مهم شاخ بود و به آنها” Demoff گفت.

در اینجا یک نمونه از برخی از واکنش توییتر در عرض چند دقیقه از روز دوشنبه فاش کردن:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im