Black face-mask wearing is beautiful...

همانطور که در تقلا هستم King County ماسک صورت بخشنامه در حال حاضر در اثر. لازم نیست اجرا شود. آن است که در نهایت به یک فرد تصمیم می گیرید اگر او و یا او را به محل زندگی از دیگر King County شهروندان در خطر است یا نه.

حمایت

دریافت بلیط خود را برای اولین سلول آنلاین جشنواره فیلم!

ما قطعا می تواند سرزنش بخشنامه عدم هر نوع مجازات در فرقه آمریکایی فردگرایی. یک چالش جدی به حرمت یکی (یعنی شما باید پوشیدن یک ماسک صورت توسط قانون) است که به چالش های منطقه ای از فرهنگ آمریکایی می بیند که حقوق مالکیت به عنوان مسائل از قوانین فرموله شده در ابرها مانند ده فرمان. و بنابراین ما باید بی ارزش تحمل همه گیر برای بیش از نیاز بود.

برخی اما معتقدند که این مشکل با مجازات صورت-ماسک بخشنامه آن را نژادی عواقب آن در جامعه ای که به طور نامتناسبی سیاست و incarcerates مردم سیاه و سفید. اما این ماده از این بحث پیچیده است هنگامی که قرار داده در کنار این دیگر واقعیت: این ویروس به طور نامتناسبی اثرات مردم از رنگ به خصوص سیاه پوستان و لاتین.

COVID-19 همچنین نامتناسب اثرات کار کلاس که اعضای آن را پر کنید بسیاری از underpaid اما از لحاظ اقتصادی حیاتی شغل در بخش های مربوط به مواد غذایی و تولید و توزیع و خدمات. و نه با پوشیدن ماسک در یک سوپر مارکت است که به جای تعداد زیادی از سفید و قهوه ای و سیاه, حداقل دستمزد کارگران در خطر غیر ضروری. اگر مشتری می پوشد یک ماسک صورت و سرور می پوشد یکی هم شانس انتقال کاهش تقریبا به بی اهمیتی.

پس این سوال به صورت سیاه و سفید و قهوه ای و جوامع باید این باشد: آیا القای اجتماعی و ارزش وجودی از ماسک و در میان سیاه و سفید و قهوه ای مردم در شهرستان کینگ? ما باید برای غلبه بر موانع مختلف—یک ارائه شده است, البته, مطلق سرسختی آمریکا فردگرایی; و دیگری توسط dead-end از یانکی مردانگی. ما می توانید شروع با نوع هدایت جامعه فعالیت تمرین آخر این هفته توسط King County Councilmember Girmay Zahilay. او همراه با داوطلبان توزیع ماسک صورت جدید هالی جنوب سیاتل محله.

این باید انجام شود نه تنها محله اما در عمده مراکز حمل و نقل و توزیع مواد غذایی. و آن را باید برای همه اعضای جامعه; قهوه ای و سفید و سیاه و آسیایی. مقاومت به ماسک صورت مشترک میان همه گروه ها. تنها به بازدید از Safeways در راینر خیابان برای دیدن این است که در واقع مورد. اما عملکرد ماسک صورت در این شلوغ فضاهای عمومی است که برای محافظت از کارگران ضروری که تمایل به underpaid.

من باید در اینجا تاکید می کند که ناهمواری بد COVID-19 شیوه های است که نه تنها در میان نژادها بلکه کسب و کار به همین دلیل است که نمی توان آنها را از چپ به تصمیم گیری در اجرای ماسک صورت. به این دلیل خواهد بود روشن ساخته شده توسط این مثال: برای حدود چهار هفته گذشته من متوجه شدم دو مواد غذایی خدمات در Genesee خیابان/راینر خیابان مرکز کسب و کار. یکی از شرکت های بزرگ دیگر این است که یک کسب و کار کوچک. این شرکت یکی از مهره های بازی دومینو پیتزا و دیگر Ezell مرغ. سابق نمی خواهد اجازه دهید مشتریان وارد قضیه است. خریدار باید صبر کنید برای آنها پیتزا, جدول وجود دارد که برای آنها انتخاب کنید تا سفارش و درب گچ بری با نشانه های آموزش خریداران به داخل می آیند.

Dominos Pizza, 4436 Rainier Ave South

Domino’s Pizza, 4436 راینر خیابان جنوبی چارلز Mudede

این افراد جدی هستند. و کارگران داخل تمام پوشیدن ماسک. Ezell را, از سوی دیگر یک فضای بسیار کوچکتر از domino’s Pizza, اما این اجازه به مردم برای ورود (چهار در یک زمان اما کسب و کار به سختی می تواند مناسب بیش از چهار به هر حال) صبر کنید و سفارش دهید. Ezell است هیچ یک از فوریت در مورد ایمنی که نشان داد در domino’s Pizza یک شرکت نهاد. و آخرین باری که من در peeked Ezell را, آوریل 8 صندوقدار نمی شد با پوشیدن یک ماسک صورت. آشپز عینک, ماسک صورت, اما آن را dangled در اطراف گردن او. سه نفر از Ezell مشتریان در آن زمان, اما, (تمام مردان سفید) عینک ماسک صورت; و (میانسال مرد سیاه و سفید) نیست.

و در حال حاضر برای راه دوم که قهوه ای و سیاه مردم را می توان تشویق به محافظت از دیگران از خود است که چه ماسک صورت پایین آمده است. آن است که از طریق تقلید از سیاه و قهوه ای ستاره از فرهنگ عامه است. این رویکرد قطعا به عنوان موثر به عنوان جامعه فعالیت; اما در این مرحله از بیماری همه گیر آن را قابل اعتماد نیست. به یک دلیل تقریبا تمام جریان اصلی نر رپ بسیار درباره عظمت و unstoppableness خود یانکی مردانگی. و چگونه شما می توانید مرد با یک ماسک صورت ، واقعا ؟ بیش از حد نر رپ را از ترس آنها مانند نگاه یک مرد. نگه داشتن صورت در معرض در وسط یک بیماری همه گیر به نظر می رسد مانند شما در حال نگه داشتن آن واقعی است. این نوع از چیزی.

پشتیبانی غریبه

اما این را به یاد می آورد احساس مشابه که خواننده های رپ از عصر طلایی hiphop (1983 تا 1987) بود, با کاندوم, در طول سال های اولیه از همه گیر HIV/AIDS. جیمی خوانده شد به عنوان emasculating. اما پس از آن روشن شد که دولت قرار بود به انجام کمی به هیچ چیز در مورد گسترش سریع این بیماری در جامعه نر رپرهای با حمایت از زنان خواننده های رپ از عصر مدرن (1988 تا 1993) شروع به چالش کشیدن مرگبار مردانه/خام سوارکاری هویت.

یک مثال عالی را می توان در سال 1993 آهنگ “گتو جم” توسط مهره های بازی دومینو:

اما homies در هود برچسب خود را به عنوان یک هود و موش
او را رسوا
بنابراین کسانی که با بازی می توانید تماشا
و آه او را دلقک, خود واقعی, سریع, اگر شما سریع به مهره
و هنگامی که شما در آن thii-ing
او را nigga sii-ng
Duh-du-dway ، duh-دام-dway ، duh-دام-dway
اما شما نمی شنوید من doe
Ain’t nuthin اشتباه بودن Trojan مرد, وقتی که تو داشتی ماشین رو میروندی

بهترین بر این باورند که یکی از مهره های ذخیره شده بسیاری از جوانان زندگی می کند که آخرین خط.

اجازه دهید در پایان این پست گوش دادن به پیر بوم-bap از “گتو جم.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de